Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 16, 2011

eh eh eh

hey ya~!! lama sudah saya x update blog nie...
habuk sudah....fuhhh..fuhhhh tiup habuk..
huhuhu.. actually byk sgt bende terjadi kat saya sampai
saya xtahu nak buat apa... blur and down sesangat..
tapi dengan hati yg TEKAD...
saya harus tabah and melupakan
segalanyee walaupown pedih dan sedih.

and now~!! saya daa happy dan boley senyum sampai telinga..
nasib telinge x capang..eh apa kene mengena ek ek...huhuhu..
alia mmg daa gile.....
nak cite pendek2 je laa... cte byk2 nanti laa.. sbb bukan xde idea...
but malas nak mengarang..hik hik hik....
esok daa la nak keje...
waaaa malasnyeee......... nak tidoo jee... huhuhu..
keje osan and mengantuk....

so now daa kul 10.15pm...bersamaan 16.1.2011
saya mahu masuk tidooo..
huargggghhhhh~!! nantoknyee....

night semua~!!!



sayang my king

No comments: