Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 16, 2009

im wOrKiNg nOw...


Erm..now im working...tolong my biG bRo kat kdai dia..OMG..apa la yg dia nak buli aku plak pas nie..xpe..b4 dia buli aku..aku kne bUli dia dulu..hihihi...my dad yg suh aku g keje ngan dia..coz xde pekerja dah..malas nyee...spttnye my dad la big boss..but my bRo ska perasan dia big bOs..tue la aku kne buli jer..aduh...its ok..kne wat perjanjian..if not dia x byr gaji aku..hihi..but my dad dah bg advance gaji..yahOoo..huhuhu...Love mY DAD..muah3x..sO..after this jarang la nak oN9 dah...waaaa..so sad..

Laa...lupa..bukan je my Bro yg buli..but my cousin pn..Oh no..dia nie dah la kaki kelentOng aku..pastue nak kne dgr citer gempak dia lagi..bernanh la tinge aku..waaaaa....its Ok..aku pn kne la bikin cite kelentOng kat dia gak..hahaha..boleh jd giler la keje ngan dua OWG laki giler nie...mcm2 la aku kne nant..xpe2..ape2..report kat daddy la..hahaha..pdn muke diorg...
maybe aku kerja sebulan kot ngan diorg..then after dpt result aku try cr kerja kalo xdpt smbg degree..but ari tue ada owg offer keje kat CIMB..but ssh la..keje contract..if terikat ngan contract ssh nak smbg blaja..ape2 pn i must finish my degree dulu...
frenz..pray for my success ok!!!

2 comments:

Hayati Huri said...

wahh beshhnya alia dh ade keje
*jeles jeless

wishh u all da beshh 4 all da things u doing 4 ur life~~

aliamaddesa said...

hihi.thanks yt..