Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 30, 2009

sadness+happiness!!!!

Dush2 ...wahh.. dah lama aku x menaip disini...mengupdated kan blog kesayangan ku..sorry my messy life!!! Coz hidup aku now messy giler...huhuhu..aku yg memessykan nye...hahaha..what a clumsy word..dalam beberapa lama tidak mengupdate blog..mcm2 bende yg HaPpy sgt2 & yang x happy pn ader....Ok..bermula dgn yang happy...Yg happy nye...my sis NUR SHALIZA MAD DESA telah diishtiharkan menjadi fiance kepada AHMAD NADHIR (my future brother in law) pada tanGgal 16/8/2009...so di rumah ku pn ada diadakan kenduri...sgt klang kabut taw kenduri..coz 15/08/2009 dorunk konvo...then 17/8/2009 pulak mak n ayah aku nak g umrah...aku plak...PONTENG LDK(moDuL)...waaaa....xtaw apa nak jd but..semuanye berjalan lancer...mereka selamat ditunangkan...hihihi...(aku biler plak??)
After abis ditunangkan...esoknye EN.MAD DESA BIN AKASHAH & PN.LATIPAH BINTI ABDUL LATIF telah berangkat ke tanah suci untuk UMRAH...aku sgt sdey kerana xdpt mengiringi keberangkatan ayahanda dan ibunda tercinta..kerana pada malam 16hb tue aku sudah berangkat ke shah alam..esoknyee ada klass...dalam perjalanan aku drive..tibe2 aku menitiskan air mata..sdey xdpt menghantar mereka..but its ok..aku perlu tabah...

So aku pn meneruskan perjuangan aku di shah alam...then pada hari selasa 25hb 8..aku nak g kelas..pada pukul 8pg bersama 2 housemate aku..carOl n nashrah...lambat jugak g kelas...8pg br kuar umah..then aku bawa kancil emas ku melalui sek 7 nak masuk ikot pintu blakang uitm...then...tibe di satu tempat...booommm....KETE AKU DILANGGAR..SECARA PELAHAN JUGAK LA!!! Sengal..sapa langgar..aku pndang tepi..kete kancil emas jugak..dia terus jalan ke depan...aku pn dgn marah POOOOOOONNNNNNNN (aku hon sekuat hati)..then aku behenti tepi jalan melihat kecederaan kancil emas ku...aku terkilan..knapa dia langgar aku..knapa???mcm ne aku nak bgtahu ayah aku...aduh!!!!!then kembar kancil emas ku behenti..aku dgn cepat pergi kat diorg...aku keluar...dgn marah aku Tanya..”asal langgar??asal masuk line owg??xnmpk ke???” dak pmpuan tue tunduk blur ngan muke konon2 ayu...nak je aku ckp..kalo dah lembik jgn bwk kete..aku jd marah..tp aku thn jer..sbb bulan puasa...kancil aku sakit kene langgar...kancil aku betina!!mungkin kancil ko jantan gatal cium bontot kancil aku yg cantIK!!!!! Aku blur..aku geram...aku xtaw nk ckp apa slain mrh n mintak ganti..if xnk..jom balai...jmpe abg2 polis yg encem!!!! Kwn aku carol dgn bijak n berpikiran yg betul..xmcm aku..dia mintak bdk tue punye ic n no phone...aku cakap kne ganti gak..nie kete bapak aku taw..apa aku nak jawab...dak tue pn cakap “ok2 sy boleh ganti..tp sy xdpt ptptn..sy budak kampung’’....hah??what??knapa perlu metion that thing!!!kampung girl??? Nak aku simpati..aku mmg simpati..tp napa time langgar xsimpati kat aku..sk2 je belok masuk line owg...dia kata dia dah masuk line dia...WTH...apa2 pn mmg dia salah...ok..after settle aku pn blaa..pg klass lambat n dgn xde mood...cian kancil aku..lps nie..ayah aku bg ke bwk dia lg???dia dah luka kat pintu blakang sebelah kanan...dia calar balar..kemek sikit...arghhhh!!!!!knapa dak pmpuan kalo bwk mcm pe ntah..siot la...selama aku bwk kete nie aku xde la gatal nak cium kete owg...jahat!!!sengal..aku nak ngs...arghhh...sampai sekarang..dah 30hb 8.. n aku dah ada kat umah...ayah n mak pn dah pulang dr umrah..aku xbgtaw pn pasal kancil tue..aku just cite kat adik2 aku yg gile tue...dorunk kata..bg taw je..ayah tgh lembut hati..but!!aku xleh jugak bgtaw....aku tkt...biar la aku baiki gune duet ptptn aku...aku syg kancil tue...wlupn bukan hak aku...but ayah aku bg aku gune..napa rosak pulak...aduh....ermmmmm... -_-

5 comments:

ARA AMNAN said...

ceh!
kureng btl girl tu..
apa kena mengena ngn org kg..

hoh!

so lya cmna?

kereta cantik dh ok?

cheer up gurl~

(^-^)

aliamaddesa said...

taw xpe..apa kne mengena ntah ngan owg kg..
asl dia mention bende tue..
weird gler kan...
alya ok jer...xcedera pn..coz xlaju time tue...
kete xok g..next wekk br nak anta kdai n bwk dak tue skali...

thnx ara!~~

Azfa said...

Ya ALLAH.. kena langgar la pulak..

aliamaddesa said...

aa puan..=(
but im ok...

aliamaddesa said...

aa puan..=(
but im ok...