Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 2, 2010

pergi x kembali T_T~

hari nie aku dikejutkan dgn berita sedih~
pagi2 dalam kelas eco 551..rakan ku nashrah telah menerima satu msj dari sahabatnye di sekolah menengah dahulu yang telah memberitahu dia bahawa salah seorang dr kawan mereka telah pun meninggal dunia malam semalam atas sbb kemalangan jalan raya~
aku tgok nashrah dh sdey tp dia tahan sbb kami berada dalam kelas..
setiba di rumah~ dia tros membuka facebook rakannye itu~
ya benar~ arwah telah meninggalkan beliau..
nashrah ngs~ aku cube redakan..aku paham apa yg dia rasa..
aku menahan dr menangis~
sdey rupenye hilang rakan yang kite syg kan~

lagi sdey apabila arwah meninggal dalam usia yang muda...
meninggalkan ibu bapa yang sudah berusia..
rakan2 dan orang yang tercinta~
mesti perit kan rasanye~

walaupun aku xpnh kehilangan rakan2 terdekat..
aku pnh kehilangan saudara terdekat~
arwah TOK WAN..
ABDUL LATIP

rindu sgt kat wan~
dulu kecik2 wan ngan tok jaga alia sbb alia sk ngs kcik2..
mcm ahmad albab..nagesss jee....
wan ubat kan alia...jaga alia sampai alia gemok n gebu~
smpai sekarang alia gebu wan~
rindu sgt2 kat wan~
masa wan sakit alia baru je masuk uitm kedah~

wan baru je haji~
sdey ... 2 mggu wan sakit tenat~ mak kata wan sakit tua~
ada sekali tue alia balik wan dah boleh duk atas kerusi n sembang..
wan sgt suke sembang2~
semua org knl wan kat kampung balik pulau tue~
alia adalah cucu tok latip...
owg2 kampung saloo ckp cm tue~

tibe2 malam 4hb 8 2009 hari jumaat~
pukul 2pg..
alia atas katil..tgh tido~
mak kol~ mak ngs2....
mak kata tok wan dah xde~..
sdey~aku troz menangis~ sedar2 dh pagi~
pagi tue sepatutnye aku ada LDK,,tp aku xpg~
bygkan spanjang aku balik penang dr sungai petani~
air mata aku xhenti2 mengalir~
alia xdpt jmpe wam wat kali terakhir~
aku tiba dalam pukul 10 pg~
arwah dah pun dikapankan..
setiba disana ...semua merenung ke arah ku~ aku pun masuk kedalam..mereka semua membuka semula balutan dimuka untuk bg aku cium arwah sebelum dikembumikan~
wan napa sejuk~muke wan biru~sdey~ T_T
wan dh xde~ aku org terakhir yg dpt cium arwah sebelum dikembumikan~
seminggu selepas tue aku mimpi wan dtg peluk aku..ngan kemeja putih~
mak kata wan mntk alia baca surah yassin~

T_T



TOK WAN alia syg WAN~
semoga wan ditempatkan ditempat org2 yg beriman~
aminnnnn~



T_T

No comments: