Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 16, 2010

WANITA+CEMBURU = LUMRAH ALAM

WANITA dan cemburu adalah satu sebatian yang xboleh dielakkan..lahirnya seseorang wanita itu dengan sifat yang lemah lembut..hati yang lembut..
bila hatinye sudah di miliki...pastinya perempuan itu pasti akan menyayangi kekasihnya sepenuh jiwanya..
kerna..itu lah WANITA..

WANITA dan cemburu
ini adalah fitrah dan lumrah alam apabila sifat cemburu seseorang perempuan itu muncul..
tanpa bertanya..
tanpa soal selidik..
cemburu itu datang tanpa diundang...
ia sangat dibenci..dimarahi oleh mereke yang dicemburui..
tp..fahami lah wahai lelaki..
bukan salah perempuan itu..
cemburu yang datang..
andai diriku WANITA..
maapkan aku..fahami aku..
sedapkan hati aku..
aku cube jadi yang terbaik..
aku cuba mengerti....
LELAKI
cuba kau maapkan aku yang takut untuk bertanya..
takut untuk mengetahui keadaan sebenar..
kerna aku ada lah WANITA..
aku hanya insan yang hanya lemah..
tidak berdaya...
kamu wahai LELAKI..
maapkan aku...


No comments: