Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 30, 2010

hari yang stress dan tension sesangat...


hari nie adalah hari yang stress sesangat ye kawan2..
ia adalah kerana saya dengan stres nyee menjawab paper PORTFOLIO
yang sgt best tue..actually paper ni sepatutnyee 70% calculation, 30% theory..
but u know what??? 50% 50% kot...gilee la...calculation sikit sangat..
so ramai yg xleh jawab coz semua focus on calculation ..
stress kan..tension i taw...daa laa stay calculation je lebey...
hafal2 formula...wat latihan banyak2...tp hampeh...nothing taw....
pastue ada plak calculation yg kuar tp xpenaa di ajae oleh lecturer kot..
so cm ne mahu hantam???
cube jugak untuk menggunakan kebijaksanaan sendiri yang xberapa bijak nie..
but xjalan jugak...so stress tahap MAX kot~!!!
ergghhh..... apa nak jadi ngan paper tue nye result hah...
hope lulus...kasi saya B pown ok laaa...
waaaa im craving for that B...saya mahu naikkan CGPA sbb nie last sem saya ada exam..
hope lecturer dapat bantu saya ... hope sangat2..

P/s : saya ada bukti taw saya stdy gile2 exam nie...jap2... tgok gambar dibawah ek ek~!! peace~!!!


agak bersepah x tempat kami stdy ..
punyee research pasal calculation..
tp apa pown xdaaa..
sangat sedih~!!
KECEWA~!!!

-_-


No comments: