Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 28, 2011

Movie time #KARAK





Jeng3x rajin le pulok saya menghupdate blog natang nie..
hihihi...bosan2 update la lagipown cuti hujung mggu kan an..

ok, today saya ngan Mr.V saya tu g watch movie KARAK.. taw x kat mana???
AMPANG GALAXY, hahah~ xdo kojo poie jauh2..
tempat pown daa scary (sumpah xpenah pegi)..
Mr.V nie saja je nk bg aku rasa semua jejalan kat semua shopping complex
yang ada kat KL nie.. huhuhu~

eh jap jap jap~! teruja sekejap td sbb tiket wayang nye RM10 je~!!
mana dapat skrg~!! so sangat teruja jap~! hahah~! *poyo x?hahahah~!!

ok skunk meyh kite tgok antara adegan gambar dalam KARAK.



geli ngan ulat tu...

lepas diorng excident...

abg, ada nmpk mak saya x?




as the conclusion, cite nie mmg best arr~!!
maybe xlogik sedikit but dah nama cerita hantu kan kan..
huhuh~ maybe kaloo anda penah alamai mmg anda ckp logik la kan..
overall~! KRU terbaikk lahh~!!!
sila tgok cite nie ok :)

No comments: