Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 9, 2011

al kisah alia mad desa

haippp...halo halo halo.. roti k telo? hahah.. *xde kene mengena
hye my messy life, lama x menconteng pada kamu..
u know what?? sy tgh try berdiet,

adkah bejaya ye kali nie?? xtaw la..ini hari ke 4?? 4 hari berpuasa..
berbuka dgn sayur steam :)
malam beridah mengihatkan badan dengan meggunanakan CERAGEM :P
cool gle ceragem nie.. boleh la buang lemak2 saya dalam badan..
cm buat sauna pown ada.. hihihi~..
hari2 gune badan rasa ringan, sapa nk try meyh la dtg rumah :)

already 4th day, xtahu la nk timbang ke x berat badan nie..
mak saya ckp cm susut sikit..
yelaaa... makan sayur je kott~!! xkurus jgk xtaw la...

hopefully sesangat diet kali nie menjadi..
sebab saya nk kurus semula mcm zaman dulu *zaman kanak2.. hihihi.

encik boypren xpenah kisah saya gemuk...
but saya yang kisah... :)
sbb saya mmg berhasrat nk kuruskan badan untuk sesiapa
yang sayang saya walaupown saya chubbbssss~!! hihihi..
gebu OK~ ahakss~!!.

apa2 pown i'll try my best..
and nak sangat timbang and see the result this sunday :)
pray for me please :)

lots of L.O.V.E

aliamaddesa

No comments: