Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 20, 2011

alamak, sorry :)


ALAMAK~! sorry, hihi~ sorry la kepada encik bf saya tu ye, kerana saya telah membuat dia gundah gulana.. hihi~ sorry sangat2..

alkisahnyee semalam sesaja la aku nie g wat statement pertanyaaan, saja nak uji dia.. aleh2 aku merajok laa.. igt sesaja nk merajok.. mmg ada niat xnk angkay call dia.. tup2 aku masuk bilik tertdo and hp teroff plak.. hamek~!! kul 8.21p.m daa tdoo.. hahah..

sumpah xsedar and xjaga langsung~ saloo kul 1 ke mesti jaga.. tup2 alarm xbunyi apa xbunyi.. ALLAH SWT kejutkan aku kul 6.00a.m tepat.. bgn2 on phone ... tu diaaa... ber juta2 missed call.. msg... encik bf mmg sedih gilee.. hihi~ nk gelak pown ada.. but cian dia call xdpt and dia igt aku betul2 nk tgglkan dia sampaikan dia nk MC ari nie and g cari aku..

haha~ kejam x?? sorry la ye syg~ siyesly xsengaja.. jangan maraa.. saya sayang awk la ;)

bkn je msg... email siap~!! dia igt aku on9 la tuu..




sweetnyee la pulak~!! dont worry la syg~ I LAP u LAH~!!!

aku bersyukur kepada mu YA ALLAH kerana mempertemukan aku dengan hambamu ini..
aku cume berharap jodoh aku bersamanyaa AMINNN~

*Lots Of Love*


No comments: