Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 13, 2010

walaupon bahagia itu sekejap..tapi ia sangat bermakna..

KEPADA AWAK
,
saya nak bagi tahu awk yg saya happy sangat sbb dapat bahagia dengan awk
walaupown masa tue sangat sekejap
saya nk ucap terima kasih sbb bahagia kan saya

saya bahagia sangat
rasa xnk lepaskan awk langsung
tapi terpaksa, sangat terpaksa
saya harap awk akan bahagia selepas ni walaupon bukan dengan saya

saya sentiasa doakan awk
awk ttp ada kat hati saya sampai bile
sbb saya pernah sayang awk sangat2 dan teramat cintakan awk
maapkan saya atas segala nye yg wat awk marah ataw kecewa masa kite bersama dulu
saya wanita biasa yang x perfect
apa2 pon saya nak awk bahagia
mungkin kite x boleh bersua lagi
tapi kite still lihat bulan yang sama
senyum lah bila nmpk bulan
sbb masa tu saya tengah senyum kat awk

saya hargai sangat waktu kite pernah luangkan bersama
saya menyesal sbb buang awk
sangat menyesal, apa pon saya still manusia biasa yang ada kelemahan

nobody perfect, but im still in love with you
i hope one day , saya jumpe org yg dpt bukakan pintu hati saya macam awk buat

saya nak org yg suke wat saya ketawa dan menagis
sbb awk je mampu buat begitu

sorry for everything and i love u so much~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: