Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 27, 2009

cuti H1n1??

seperti yang semua tahu..uitm telah mengumumkan cuti
pertengahan semester lebih awl untuk mengelak dr virus tue merebak..
btl jgk uitm wat cam tue...coz dalam klas mmg ramai gile batuk2..(termasuk aku)..
actually aku pn br pas elok dr dmm..rasanye aku xde la kne virus tue..coz doktor kata if dmm lbh 3 hari g jmpe dia n amik darah..
but after 3 days dmm aku dah reduce..so aku ngan happy ..but time aku g pusat kesihatan..
giler ramai yg dmm n sakit...cian aku tgok..mgkin dsbbkan cuaca yg panas..malam pulak sejuk sgt2..so demam la kami..huhu..demam dah kurg but batuk nie xhilang2...
aku plak degil..melantak je ais...mak aku pn bising la..haha...
mak kata mgkin aku ada lelah..
later nak g check la jgk...coz aku bile kne air-cond or tmpt yg sejuk..
batuk aku mula la active..
hope batuk aku beransur pulih..sbb xsk batuk..xleh nk minuma air berais..
waaaa....sdhnye...huhuhu...


wlupn ramai g happy coz dpt cuti...ada yg xhappy..
coz kite taw if cuti skunk..cuti raya reduce..
arghhh..aku nak raya lama2...puasa sebulan..raya pn sebulan la..
br syOok!!!huhu...dpt ke duet raya g??jeng3x..
stop3x!!!apa la..posa pn belom...posa ganti lg bape hari g...
aku nie sk sgt malalut arr...
lari topic..huhu..
never mind...nak smbung tdo...
daaa my meSsy Life...

...................................blur3x.....................................

No comments: