Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 31, 2009

UITM STUDENT kne wat checkup dulu???

pagi2 lagi my kikin dah text..
1 messages received
*UITM akan keluarkan borang pengistiharaan kesihatan institusi mulai esok(1 hb 8 2009). sila layari laman web uitm & print borang tue serta isi bila nak balik semula ke uitm anda. jika xsihat,dapatkan rawatan dulu & tak perlu datang semula ke uitm lagi tapi pastikan bawa surat sakit bila dah sembuh.jangan lupa untuk ambil no plat kenderaan yang akan dinaiki & no kerusi.pls tell others k.TQ....

aduh now sgt complicated kan..xpe..apa2 pn kite kne ikut jgk apa2 procedure yg dorunk nak..coz tue semua untuk keselamatan diri kita n owg lain jugak...
but aku nie dah la batuk2 gak..n aku pn tanya la geng2 kwn taman aku nih..dorunk kata kne jgk amik..mintak pgsahan doc yg aku x bwk virus tue..maknanye..aku kne g la esok..huhu..jmpe doc lagi...nasib la kak aku jauh.if dkt aku mntk tlg dia jer..sng idup aku...huhu...aku nie annoying jer ar...huhuhu....
aku hope aku nye kesihatan ok...n aku nak cari semula momentOm nak mendaki gunung menuju puncak(pg kelas)..huhu..nak cari plak mOmentom blaja...xtdo dalam kls..xbeborak dalam klasss and sOooo oN..aku nak shat..kne makan ubat...chayOk2 alya..u can do it!~!!!

p/s= kawan2 uitm hope korunk baca information nie..
uitm buat untuk keselamatan semua student...semngat!!UITM DIHATIKU!!!!

No comments: