Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 10, 2009

my live as a degree student??

ok..skunk aku beron9 means aku ada dirumah..ahaks!!!
1st day daftr aku g lambat..
dalam kul 3 br daftar..yg lain2 semua dah daftar..
dapat kolej..
aku??xdpt..coz pejabat dah ttp..diorg suh aplly esoknye..
ermm..besarnye uitm nie..mana kolej??xnmpk pn..kat luar ada lak kolej..
ape tempat nie..asl pelik..
aduh...mcm ne nak troka semua tempat...
after daftar..aku cam nak ngs..xdpt kolej..
sdey sgt..aku nak sgt duk kolej coz sng skit..
aku xtaw cam ne keadaan kat s.alam..
mak n ayah aku pn cam kesian kat aku...
then diorg bwk aku balik umah semula..
then bg aku bwk kete kancil..
arghh..owg sk dpt bwk kete..tp aku xsk..coz aku blur!!!
then aku drive la dr umah ke kolej mawar..kolej kawan aku...
muzai..thanks coz bg aku tumpg bilik ko..aku merempat la..
6hb july...
1st nak g fac..aku bwk la kancil emas ku...
but!!!
xtaw jalan..blur.salah jalan..cr fac xjmpe...
tp usaha jgk...
mengharungi jem...uitm pn jem??
tensi tul...i must face it...
then jumpe fac..
but!!!
no parking..full...
then aku pn pusing lg...pusing lg...lastly...aku msuk
area pejabat keselamatan...haha..
cr maut nak kene saman...
kne ke saman???(no3x..s.alam lain..guard bz xmcm merbok.hahah..)
after parking..menapak jgk la g fac..aduh..kurus la aku...
huhu...then g la DK...dewan kuliah..
wahh..menarik..dewan besar..chantekk...
mmg sgt besar n nmpk sgt moden..hihihi...
masuk2 jer dewan..ramai sgt student finance..kp kata kat fac bisnez dak bab fin plg ramai...
huhuh..semiggu dah..byk yg aku hadapi..masalh bertimbun2...
kalah masalah bercinta..haha...
nak chow g s.alam dah....
pas nie ssh la nak update blog dah...
mak!!ayah!!thnx coz support me!!!
love u!!!



No comments: