Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 4, 2010

AKU TABAH..

DI musim2 aku nk exam,,mcm2 terjadi kat aku.

aku perlu paham kenapa semua ini terjadi..
walauapa pun yg terjadi..aku kene tabah..
aku hidup bukan kerana mereka..
biarlah fitnah itu tersebar..
yang penting aku and rakan2 aku yg benar2 tahu..
akan tahu siapa salah siapa benar..


jika tiada angin , masakan pokok bergoyang..

wahai rakan2 jangan la sesekali menikam belakang kawan sendiri..
kalau benci cakap benci ..kalo xsuke ckp xsuke..
semua perkara boleh dibincangkan..
dan bukan dengan membuat spekulasi terburu2
nasik sudah menjadi bubur..

sendiri buat sendiri tanggung..
hanya ALLAH SWT je yang akan balas ..
tggu dan lihat..

biar org benci kite..
jgn kite benci org..
tuhan benci akan org yg membawa fitnah..
kerana fitnah tidak benar sama sekali..

apa2 pown..
hanya TUHAN je tahu kebenarannye..

what goes around comes around ;))


p/s: alia kne heppy2 selaluu ye...walaupown xde tempat nak mengadu..
i still have my mom..

No comments: