Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 30, 2010

saya xsuka orang yang berlagak

kalo org tue berlagak cm ne ek nak wat ngan dia?? nak kne berlagak balik ker?? errm xperlu kot..biar la dia nak belagak...cume aku akan rasa...errmm what for?? huhu~ ntah la asal aku emosi ari nie..something happen kat aku la aku rasa..apa dia?? xde bukti..
so diam kan je la...betul la org kata..what goes around comes around...


kepada yang suke cakap besar..silalah ubah perangai anda..

kerana ia amat menjijik kan...

rasa nak ketawan pown ada..

kadang2 aku suka layankan je sapa2 yang berlagak tue..

but totally aku mmg xsuke...

im not a perfect mankind OK...

rendah la diri selagi boleh...

sbb nanti orang akan cakap kat kamu... BODOH SOMBONG ~


SEKIAN ^-^

No comments: