Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 2, 2010

MASALAH DI MUSIM EXAM~


bila musim2 exam menjelma...mulalah kelangkabut nak stdy..sampi tdo sejam lebih je sehari..arggghhhhh!!!! ngantok lagii~





pas tue bila daa saloo cm tue mula la jerawat sana sini..bersepah2 di muka aku nie..jerawat tension..huhuhu~


sesudah masalah jerawat masalah mata pulak..eye bag mmg xyah ckp la..dah nak bermastautin kat muke aku nih..geram je tgok eye bag nih....


lepas masalah eye bag..aku ada masalah nak menunyah je disebabkan stdy and rasa boring..maka aku akan nak g peti ais mencari makanan2 remeh..
so mmg 3xxxL la pipi aku nanti!! huh!





3 comments:

naurabella said...

sy ada mslah jerawat.~~

aqamz said...

hahhah the last image could be happen if are still practicing ki3

saya masalah mulut~~

aliamaddesa said...

hahah kawan2 aku byk masalah gak nie..ting tong~