Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 13, 2010

kisah2 kuCinG ku yG cOmeL....


coMeL

like their OWNER!!

~hahahhah~



saya sangat rindu kucing saya yang nie..
dia sgt comey + mata cntik + bulu cantek + gebu = 'miss him'
LOVE U SUSHI!!!!(dia daa mati )



nie plak imawari yang paling comey n manja dalam keturunan kucing kat umah aku..
sgt cute n manja OK..
tdo nak sama..geser2 kepala kat tangan kite sbb dia suh usap2 dia..
comey kan..
daa laa gebu...pastue comey...
yg penting nama dia IMAWARI sbb mak aku bg (nama adik shin chan)
huhuhu~~
dia pown daa mati..... ;(



tp xpe..now saya dah ada pengganti!!
hahahahahah...
jeng3x.....

tadaaaaaaaaaaaaaaaa!


comey kan kan kan!!! sgt sukeee!!! rasa nk picit perot dorunk!! nk gomol2...

twins 5 ^_^

2 comments:

naurabella said...

nak gomol2?
gila seks apa??
hahahah

aliamaddesa said...

hahaaha!!!!!!!!!! ada sikit lah!!