Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 17, 2010

dimanakah tempat aku mahu bercerita??

aku mempunyai ramai kawan2..tp siapa yang aku mahu cerita semuanya? xbosankah mereka mendengar cerita aku..so nowdays aku saloo diam..and diam..aku pown keliru ngan perasaan ku sendiri...ermm aku nie sgt banyak masalah yg sebenarnye simple..and i will make it trouble..sbbnye aku nie kadang2 cepat pk bukan2 and mudah terasa..but if aku terasa..aku just diamkan je..kadang2 aku marah sgt aku show...aku pown xpaham aku nie mcm ne sebenarnye..

kadang2 ada masalah yg aku xnk pk..nak buang jauh2..but nanti masalah tue sendiri dtg..aku xsuke aku..aku xsuke aku sbgai alia...aku cube be cool..buyt its hurt me..

aduh! alia alia alia...sgt ssh paham anda nih!! apa yg anda mahu n ingin pown xtahu..

YA ALLAH tolong la bimbing hambamu ini..tunjukkan lah jalan yang benar kepada hamba mu ini..
aku redha dengan suratan takdir ini, aku hanya berserah pada yg Esa....berikan daku kekuatan ya Allah.

3 comments:

aqamz said...

konflik dalaman ni, bhye sgt2 nih. jgn smpi masuk tanjung rambutan dh la. he3

Syikin Sharipudin said...

My dear friend.. I know how you feel.. Because I've feel the same.. Kadang2 nak cite kat orang jadi tertelan balik cite tu takut orang bosan.. But you must know.. I'm always ready to hear anything from you dear.. Tell me anything and I will hear everything.. If it hurt so much.. Don't keep it to yourself okay.. Love you, mmuaaahhh..!

aliamaddesa said...

misz:hahhah~ boley gile..hak hak!

kikin: macih2..
i will yunk..
tenks soooo much!!
muahhhhh!!!