Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 30, 2010

macam la aku yg NK KAHWIN..hahaha~


bila di lihat MACAM ALIA YANG NAK KAHWIN..
bila di kaji RUPANYA AKAK DIA YG NK KAHWIN..
hahah~ apa pesen punya budak!!

OoOO pasai pa dorunk kata aku yg nak kahwin..
pasai aku yg dok bz pasal kenduri akak aku nanti..
aduh..naseb2..hahah..xpe2..dapat pengalaman sikit!
nanti aku nk kawen sng skit!
kikikiki~*perasan!*

macam nie citenye..aku nie bermuka tebal teman la mak aku nih g butik pengantin...
al kisah nak g test MAKE UP....
tp masalahnye my sis xde cuti!
so mak aku automatika pilih aku sbb kulit aku sama cm akak aku..
huhuh~

before test aku g la usha2 bj pengantin jap *berangan sebentar*


sila tahu ini baju grey sy amat ADORE!!!!!!


nie semua koleksi2 bj nyee..chntek kan kan..aduh! makes me berangan jap!!!dushh!!
hahahah~

after that mulalah sesi mengMAKE UP muke ku nih!
pas2 MAKE UP..
tadaaa!!!!! nie la hasilnye..
1st make up dr touch mira *mak aku kata sedikit tidak memuaskan hati dia *


yang 2nd kali nye kiteorg g test makeup ngan julia si make up artis from LANCOME plak cm OK lah!! ;) *my mum suke!*

so mak aku pown berpuas ati lah! yg aku plak xpuas ati sbb bukan aku yg kawin!
tp kne tenyeh muke ngan makeup2 nih!.adeh..lemah sungguh!! huhuh~

2 comments:

aqamz said...

ade org penah ckp "aku rs aku cantik pki warna kelabu" have u remember that statement? haha

igtkn kak alia mekap sendiri. rupenye org mekap kan. btw, warne lipstik tu sgt cantik :)

aliamaddesa said...

hahahh!!! perasan jap pakai grey chantek!!!

buka laa org make up..
dalam gmbr xnmpk sgt..
depan2 nmpk la tepung 5 inci!! hahahah~~