Followers

❤ ℘.s. Æ ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ ❤

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 27, 2010

kecelakaan


hari ini 27/04/2010 adalah 1st paper final exam untuk semester ini..
paper eco556 - managerial economics..mmg hebat la kalo leh jawab paper nie.. actually aku rasa paper nie senang...but disebabkan soklan nye mengkonpiuskan aku nih...so ada berapa bijik sub-soklan yg aku xjawab..teramat sdey la..coz niat dihati nak score paper nie..kalo dapat B pown kire syukur sangat2...

ok itu bukan kisah kecelakaan aku sebenarnye..saja cite pasal exam sbb kecelakaan terjadi sebelom exam..ia di mana aku nye kaki ( ibu jari ) terguris dengan kuatnye bila aku nk ttp@ kunci pintu grill hitam kat umah sewa aku nie..sakitt woooooo~ tajam plak tue..ermmm mmg naseb nk g exam ngan kaki yg berdarah parah..naseb aku bawak air mineral (actually untuk minum masa exam ) but air tue aku daa abiskan untuk cuci luka...pedih kot..cian aku g exam ngan sakit kaki...

harap2 xde bende naseb malang jadi lagi masa nak g exam..mmg ia dah hilangkan focus aku time exam..huk2...

malam nie plak aku kne stdy sungguh2 lagi..sebabnye....lusa exam lagi!!
moneytary eco plak..aduh..eco eco eco..mmg membuat kapala aku nie panas sbb baca bende2 nih..hope sangat aku dapat abiskan baca and paham semua ayat2 nih n hafal2 serta paham graf2 yang ada..

ok la mahu pigii stdy..( ye ke?? ) lalalalal~

p/s: kawan2 doakan saya eks!! ^_^


No comments: